poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nowa seria: Ciekawostki Msp - oceniamy ArtBooki! + Sprawa dotycząca mojego Ask'a.

Haii! ♥
Kochani, to już 3 post z mojej strony w tym dniu!
"Otwieram" nową serię czyli - ocenianie różnych rzeczy i Wgl.
W tej notce będę oceniała ArtBooki na Msp i tłumaczyła. Będą te z 1 strony TOP. Jeszcze mam taką sprawę, ale to na koniec. ;)
Looki w sklepie jeszcze będę robiła, ale na razie zajmuję się tą serią.

Dobra, kogo to obchodzi, przejdźmy (a raczej ja przejdę. ;-;) do rzeczy!

Pokażę Wam teraz 1 stronę z tego tygodnia:
Serjo (bł. specj.)? Już chyba od miesiąca są te sam Arty. ;-; Leżę i nie zamierzam wstać. ;_; No ok, ludzie nie mają siły na nabazgranie w Arcie byle czego. xD

Pierwszy ArtBook:
Użytkowniczce chodziło w tym ArtBooku o poprawny wynik i kolejności wykonywania działań. Sprytne. :3

Drugi ArtBook:
Tutaj chyba chodzi o imię twojego przyszłego męża. XD

Trzeci ArtBook:
Użytkownik prosi o LoveIt na tym Arcie, by 3 MS zjadły wszystkie ciasteczka.

Czwarty ArtBook:
Użytkowniczka prosi o LoveIt aby naładować 'rysunkowego' tableta.

No i teraz ta sprawa dotycząca Ask'a.
Bardzo bym prosiła o pytanie na moim Ask'u <Klik!>   .
Ja już się z Wami żegnam!
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz