niedziela, 22 czerwca 2014

Jak zrobić ładną twarz bez Vipa na Msp? #Poradnik

Haii! ♥
Aweja już napisała posta, świetnie się go czytało. :) To na razie mój ostatni wpis, jutro jadę na wycieczkę do Warszawy na 2 dni. ♥ Z klasą. ♥ Postanowiłam przed wyjazdem napisać dla Was notkę. :) Dzisiejszy poradnik będzie dotyczył twarzy na Msp. Pokażę, jak ją ładnie zrobić i wyglądać na Vipa. Mam takie propozycję:
Robiłam to z innego konta te makijaże. Teraz pokażę Wam makijaże dla Vip, na moim koncie.
Tak, wiem,  że tytuł jest "Jak zrobić ładną twarz bez Vipa na Msp", ale nie chcę, by Vipy były poszkodowane, więc dałam. XDD Pozatym, bardzo mi się to podoba (w sensie twarz) #JULATŁUMACZGUGLE *-* XD Jeszcze jedna wersja dla Vip.:
Nos zostaje ten sam, oczy też, ale ze zmienionym kolorem, i te zajefajne usta. ^-^ Dobra, muszę już kończyć tego posta, muszę jeszcze ściągnąć muzykę na MP4 do autokaru.
Pozdrawiam czytających!


1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci Julko za ten komplemencik! ^^ Miłej wycieczki! Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń