poniedziałek, 30 czerwca 2014

Fakty o mnie oraz moje zdjęcia!♥+ Fajna stronka internetowa.

 ♪♥☺Hejcia!☺♥♪ Wspominałam w tamtym poście, że w następnym poznacie mnie jaka jestem i jak wyglądam a więc... Zapraszam. :)

  • Jestem Zosia i mam 10 lat.
  • Po wakacjach idę do 4 klasy! ^O^
  • Jestem troszkę leniwa.
  • Mam wiele przyjaciół.
  • Jestem 2/3 najlepsza z klasy.
  • Nie mam chłopaka i nie chcę mieć ale moi koledzy z klasy chyba tego nie rozumieją. -.-
  • Szybko nawet można mnie wkurzyć, ale lepiej ze mną nie zadzierać.
  • Jak podejmuję jakąś decyzję to muszę ją wykonać.
  • Jak coś zaczynam muszę to dokończyć.
  • Pomimo tego, jak na swój wiek jestem mała oraz niska zawsze moje koleżanki mnie wspierają. Nie mówię o kol. z klasy ale nawet moich sąsiadek które chodzą do 6 klas oraz jedna idzie do technikum.
  • Jak ktoś mnie wkurzy w rzeczywistości ale to tak bardzo wkurzy potrafię nawet na niego przekląć. ( Nie wiem jak to się mówi. Jak źle napisałam to się poprawiam na przeklnąć. )
  • Mam dwa pieski kundelki : Leję i Frotkę które  są suczkami, Świnkę Morską która wabi się Prosiaczek oraz chomiczka mojej piętnasto letniej siostry który ma na imię Chester. (czytaj: Czester.)
  • Z wielką chęcią pomagam innym jak i rodzicom.
  • Jestem miła nawet w stosunku dla innych.
No dobrze. Na mój temat CHYBA już wszystko. A teraz moje zdjęcia...

 
 



Te za to zdjęcie jest ŚLICZNE!


To też zdjęcie jest piękne.


Na tym zdjęciu mam koczka jak by co.

 
 
Grzywka mi się tu fajnie ułożyła.

Te zdjęcie też jest MEGA ŚLICZNE!!!

Już koniec moich zdjęć. Mam nadzieję, że nie ocenicie mnie źle i, że moja osobowość jest dobra. Jak by co to te zdjęcia są z czerwca tylko, że  w innych dniach je robiłam. To już koniec posta. Żegnam Was. 


♥P.S. Fajne oraz ładne zdjęcia online można zrobić na bez płatnej stronie internetowej: webcamtoy. :D. Jest tam ponad 80 efektów! Zapraszam na kolejnego posta może jezcze dzisiaj!♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz