piątek, 20 czerwca 2014

Szukam redaktora

Haii ♥

Tak, wiem, dawno coś nie pisałam, za co przepraszam, nie miałam czasu i weny a dzisiaj jeszcze pojechałam z mamą, kuzynem i wujkiem do Krakowa. :3

Dobra, moje życie chyba nikogo nie zafascynuje. XD
Odwala mi po obwarzankach z Kraka. XDD
No dobra, ogarnij się Julka, napisz im posta ( Jak to wygląda, jak rozkaz króla XD) !

Robię konkurs na redaktora bloga, wiecie pewnie cu tu XD. Wysyłajcie screeny postów na adres emaljowy (XDD) martinastoessel34543@gmail.com. Jak by co, to moja kol. mi dała tego Gmaila, a ja, jako leń, nie chciało mi się zakładać. XD Tytuł musi być taki: ,, Redaktor", dodajecie screeny posta. Możecie go zrobić w dowolnym programie do pisania np. WordPad, system pisania postów bloggera itp. UWAGA! Jeśli do mnie wyślecie screeny, notka nie mogła i nie może zostać umieszczona na blogu! Odrazy mówię, że nie będę przyjmowała osób, które mają zamiar kogoś wyśmiać, upokorzyć, zemścić się z byle jakiego powodu, nawet nie próbujcie czegoś takiego do mnie wysyłać! Zwracam uwagę na znaki  interpunkcyjne, czyli kropki, przecinki, wykrzykniki i wgl., DUŻE LITERY! Ludzie! Po to powstały duże litery żeby ich używać do wyrazów np. Polska, Warszawa, Alicja itp., nie przyjmuję zgłoszeń które nie posiadają ani jednego słowa napisanego dużą literą. Rozwinięcie zdania: nie może być tak, że w jednym zdaniu jedno słowo i nikt do końca XXXVIX wieku tego nie doczyta. Zwroty grzecznościowe to PODSTAWA jeśli chcecie być redaktorami. No wybaczcie, ale jestem wymagająca.

No wim, troszgę długie, jak by co to piszę special z blędami. :3
Pozdrawiam czytających!
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz