czwartek, 3 lipca 2014

Nowy konkurs "Dragon Rider"

Śjema. Kto zgadnie, kto piszę posta, Zosia czy Jula? Taq, Jula piszę, ta, która nie ma weny. :3
Modzi nam zrobili nowy Koneq, nazywa się on Dragon Rider i na dodatek nie znam tłumaczenia. XDD Nie no, dobra wstawię Wam tłumaczenie. Tłuumaczenie brzmi:

3...

2...

1... XD

Tłumaczenie brzmi: Jeździec smoka (lolz, po co ja odliczałam? ;-; XDD) dobra, odwala mi jak zawsze (Jula, nie popisuj się! Chyba miałaś co innego robić do cholery, c' nie?).

Tak wygląda Noffy Koneq:
Według mnie trochę dziwny konkurs, ale jeszcze nigdy (chyba, Jula nie grała na starym Msp. B) nie był.
OCENA: 8/10, Modzi tym razem się postarali.

Tła:
Tło zwykłe. Dupy nie urywa, staniki nie latają. ;_; Kojarzy mi się z górami i górskimi jeziorami.
Ocena: 6/10. Mogło być lepsze tło, albo przynajmnie więcej mogli dodać. ;/

Ubrania:

Przepraszam, że 1 zdjęcie jest większe a 2 mniejsze. :(
No tu już się wściekłam. Ogólnie ubrania mi się podobają, ale prawie cała 2 strona jest z innego konkursu!!! No ja nie mg. -,-
Ocena: 8/10. 8/10 za ubrania z innego konka (jak zwykle). ;-;

Rzeczy:
Rzeczy ogólnie są fajne, ale te smoki się powtórzyły (oprócz czarnego).
Ocena: 10/10. Ten napis "Love" mi się spodobał. ♥

Animacje:

Nazwa: Dragon rider. No proszę, taki sam jak tytuł konkursu nazywa się animka. ;-;

Kategoria: Dzikie i Zwariowane.

Koszt: Masz na skinie. :3

Rodzaj: Diaxowaty.

Co przedstawia: MS Siedzi na smoku i go ujeżdża. Chyba chce go zgwałcić. :c XDDDDDD










Nazwa: Riders Axe.

Kategoria: Walka. What?

Koszt: 500 star koinsuf. XDD

Rodzaj: Dla NIE VIPów.

Co przedstawia: MS ma w rękach siekierę/topó i chyba zamierza kogoś tym walnąć. XDD











Nazwa: Sword Warrior.

Kategoria: Walka. O co im chodzi z tą Walką? Tu nikt nie walczy. -,-

Koszt: 500 SC

Rodzaj: Nie VIP.

Co przedstawia: MS zamierza zostać syrenką Warszawską. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD









Nazwa: My Pet Dragon.

Kategoria: Zwierzęta & Pupile

Koszt: 475 SC

Rodzaj: VIP.

Co przedstawia: Ms ma na barku (?) małego smoka.












Nazwa: My Baby Dragon.

Kategoria: Zwierzęta & Pupile.

Koszt: Na skinie masz. Wybacz mi człeku. ;c XDD

Rodzaj: Nie VIP.

Co przedstawia: MS dusi Dragona Junior. Smutne. :c XDDD












Animek jest trochę mało, ale fajne. :3

Ocena: 10/10. Fajne te Animki.

Ogólna ocena: 42/50. No piątka.

Myślę, że post się spodobał. :)
Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz