środa, 2 lipca 2014

2 Looki bez nazwy. XD

Haii. ♥
Kochani, przepraszam Was za to, że w Moich seriach ,,Looki w sklepie" raz tak robię, że raz jest paleta, raz nie, raz są inne wersje kolorystyczne, raz nie. Przepraszam wam za to. Teraz będą inne wersje kolorystyczne i paleta! :)

Ok, teraz moje ogłoszenia parafialne związane z postem. Przygotujcie się na nudę! ;_;

Poprostu dzisiaj nie mam zbytnio za dużo weny, postanowiłam, że zrobię Look'a zimowego! Znalazłam idealnie do siebie rzeczy, aby utworzyć ten Look. Tak się Look prezentuje:

Sprawa jest taka: Look jest dla Nie -VIPów, ale za Diaxy. Dziś nie będzie palety, bo te buty wychodzą poza spodnie jak są jaśniejsze. Wszystko ładnie wygląda. :)
Look nosi nazwę "Severe Winter" czyli "Sroga Zima"

Przejdźmy do kolejnego Look'a:

Dobra, to już jest Look prawdziwego Emo. e.o Za drogo, jak na Look. Dobra, sorry ale ja już się z Wami żegnam. ;*
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz