piątek, 4 lipca 2014

Czemu nie pisałam notek? + Oceniamy tła. (?) 1.

♥Hejcia! Przepraszam Was i Cię Julko, że nie pisałam postów. Nie miałam internetu. Teraz rodzice kupili nowy talerz satelitarny i mamy cyfrowy Polsat a najlepsze jest chyba to, że mam Disney Junior, Disney Chanel i Disney XD oraz inne fajne nowe kanały + do tego, w całym domu chodzi internet LTE. No dobra w skrócie : Nie miałam internetu a teraz mam. C:

OK.  Wiele MSPowiczów chcę zrobić fajny film ale nie ma tapet. Ja Wam pomogę w tym. Znaczy się podam parę teł i powiem jakie są najlepsze. C:

Pierwsze tło:
 
 
Kategoria: Miasto
Cena: 500 StarCoins
 
Nie VIP
 
Opis: Tło przedstawia taka jakby małą restauracyjkę przed którą stoją dwa stoliki z krzesełkami.
 
Mi osobiście podoba się te tło i je polecam. Ja nie mam tej tapety, bo nie mam StarCoins na a jak nawet mam to nie chcę ich wydawać na tło]a do filmów których praktycznie nie robię.
 
Drugie tło:
 
Kategoria: Miasto
Cena: 400 StarCoins
 
VIP
 
Opis: Jest to Paryski wieczór w parku. (?)
To jest to samo tylko, że nie dal VIP. C:
 
Trzecie tło:
 
 
Kategoria: Miasto
Nie VIP.
Już bez opisów xD...
 
Czwarte tło:
 
 
Kategoria: Pory Roku.
Nie VIP
Cena: 400 StarCoins.
 To już ostatnie tło. Jest 22:16 i już musze się iść kąpać. No dobra to PaPa! Bo zaczęłam to robić rano a skończyłam wieczorek. To pa!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz