czwartek, 10 lipca 2014

Zaś nie napisałam pozda ;-; + Nie-spis tylko wywalanka + Nowy Boonie? ;o

Cześć kochani! ♥
Znowu nie napisałam posta w środę. Nie miałam chwilowo neta. Weszłam se na kompa i o 9 neta nie wyło. Wrócił pod wieczór około 21. Zadzwoniłam do mojej koleżanki Kasi żeby mi weszła na konto i zakręciła kołem i żeby zebrała rzeczy z Fame Magazine (za dużo dałam i xD).
Jeszcze coś do moich znajomych: Pomagajcie mi do 16 lipca w zdobyciu 13 levela a kto nie pomoże to go wywalę! Wywaliłam 1 osobę, nie musicie wiedzieć jaką. Nie piszę tylko tego do moich znaj. z MSP tylko też do Was. Na MSP nazywam się Juleczka Binda2005. Z tego, że jestem leniem koleżanka mi dała konto, bo jej się te konto znudziło. Konto Google+ też mi dała. No nie ważne, nikogo to nie interesuje.

Dziś weszłam se do sklepu Boonie by se je pooglądać, od kiedy dodali te nowe Boonies i Bonsters to tam nie wchodziłam. Ktoś mi przesłał tego zwierzaka nowego to przyjęłam. No ku**a, piszę nie na temat. -,-
No dobra, zacznę od nowa:

Weszłam se do sklepu ze zwierzakami by se je pooglądać. Weszłam w Boonies i ta-dam! Nowy zwierzak! Fajny jest. Dam screena złej jakości, bo mi się przeglądarka rozjebała:
Tag, wysyłają mi się  ścinęte" ze sobą zdjęcia. No ale jak widzicie. Jest nowy fajny Booniak! Podoba mi się, może go kupię.
I jeszcze tylko 5-4 tyś do 13 level brakuje! Proszę, pomagajcie!!!
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz