środa, 16 lipca 2014

Look "Crazy".

Cześć kochani. ♥
Piszę tego posta jako Zaplanowanego.
Dziś mam dla Was Look'a "Crazy" a po polsku oznacza to "Szalony". Przedstawię Wam go:

Całość prezentuje się dość ciekawie. Nie tylko na zimę i jesień, ale także na chłodne wieczory przed telewizją (oczywiście w lato. U mnie raz się zdarzyło, że 5 lipca u mnie w domu było tylko 19 stopni! Wtedy założyłam sweter, jakieś ciepłe legginsy i najmilsze kapciuchy jakie mam). Bardzo mi się całość podoba, jest w leśnych kolorach. Mam dla Was dziś 2 Wersje Kolorystycze.

Tutaj już w bardziej cieplejszych kolorach. Przy tej Wersji Kolorystycznej trzymałam się tematu "Zaraz do mnie przyjdzie chłopak, jest mi zimno i nie chcę wyglądać obojętnie". Chyba sama w sobie nie najgorsza. :)
Ta Wersja jest bardzo zbliżona do Oryginału tylko że neonowa i bardziej wesoła. Ta wersja chyba wyszła najładniej. Podoba mi się bardzo.

Jeszcze paleta:
Czerwona ramka - Oryginał
Niebieska ramka - pierwsza wersja kolorystyczna
Żółta ramka - druga wersja kolorystyczna

Trochę droga suma Look'u, ale da się uzbierać. Tak mi się zdaje, że jest on dla Nie-VIPów.
Kończę już ten post. :)
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz