niedziela, 6 lipca 2014

Wyjaśnienie - czemu nie pisałam + Nowa seria - Profile gwiazd!.

Haii. ♥
Kochani, przepraszam, że nie pisałam notek regularnie. W czwartek przyszła do mnie koleżanka i nawet mi na komputer nie pozwoliła paczać. W pionteg (piątek XDD) nie udawały mi się Look'i w sklepie. Jeden Look robiłam z 2 godziny, nie udawał mi się, więc odpuściłam se. Teraz będę w dni bez notki uzupełniała posty jak nie napisałam np. w środę. Boshe, rozpisałam się z tym.
No to ok, jedziemy z tym. ;-;

Dziś (tag, dziś. Nie w piątek.-,-) "otwieram" nową serię pt. "Profile gwiazd!". Czyli będę wybierała Artbooki, filmy itp..
A sami się przekowacie. ;P

Już wszystko w następnym poście!

I teraz macie mój grafik na całe wakacje (Oficjalny grafik.)
Poniadziałek: Bez Notki
Wtorek: Bez Notki
Środa: Notka
Czwartek: Notka
Piątek: Bez Notki
Sobota: Notka
Niedziela: Bez Notki.

I jeszcze uprzedzam!: W dniu 17-18 Lipca wyjeżdżam do Tunezji na około tydzień lub dwa.
Laptopa tam nie zabieram.

Pozdrawiam,

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz