wtorek, 8 lipca 2014

Prawdopowdobnie jutro wyjeżdżam na wakację. +

Cześć! Tamta moja notka była nudna. Tak, wiem. Pisałam ją bardzo późno i do tego nie wiedziałam o czym ją napisać. Miałam do tego mało czasu a napisałam tamtą notkę, bo.. Yyy... Sama nie wiem. Nie ważne.
Mam przykrą wiadomość jak i dla Julki i za pewne i dla Was. Od jutra wyjeżdżam na 3/4/5 dni. Jutro już nie napisze notki gdyż moja mama jedzie wcześnie do Bydgoszczy oczywiście ja, mój tata i moja siostra, później jedziemy gdzieś tam na wakacje. Oczywiście nad morze też pojedziemy ale nie teraz. xD Nie wiem co już paplać. xD
To co dowiedziałam się czytając notkę Julki to było okropne! Znam bloga Nikuss. (Raczej Srikus gównolikus. Ja taka głupia wymyślam słowa. xD.) Wiem, że ona jest "Niby Hackerem" no ale żeby hackować kogoś za nic? Ona to robi tyko wtedy kiedy jej się to podoba. -.- Ja  to rozumiem, że ma się program do hackowania i myśli, że wszyscy dookoła będą ją za to wielbić, no ale po co ona to robi? Ja jak bym miała takie coś to bym próbowała utrzymywać kogoś konto żeby nie było widać, że jest shackowane. Mogę powiedzieć tylko tyle :  "Głupia, debilowata, pojebana Nikuss Srikus Gównolikus. -.-" (Sorry za te słowa ale się na nią wkuchciłam.)
Pomińmy temat o tej pojebanej Nikuss Srikuss GównoLikuss. Teraz tak. Rysuje postacie z MovieStarPlanet. Napiszcie mi na MSP na poczcie lub w komie, że chcielibyście takie cos i do tego napisz swój nick bym mogła Cię znaleźć i Cię narysować. :) Nie bójcie się. Nie jestem hackerem. Zacznijmy od Julii. Narysuję dla niej rysunek. Nie bój się. Ani nie bójcie się. Nie oszpecę waszej MS! ;) Nie mam jeszcze plastyki ale moja rodzina od mojego taty jest bardziej od rysunków. Moja ciocia-chrzestna mojego taty maluje obrazy. Moja babcia która nie żyje pięknie wyszywała obrazy. W moim domu każdy obraz jest uszyty przez moją babcie. Mój tata też pięknie rysuje jak mu się zachcę. No i ostatnia moja siostra- Pięknie rysuje ołówkiem.

Wiem to co napisałam w ogóle nie ma sensu...
Kończę już tego posta wieczorem. No dobra. Jutro jadę nad morze i wrócę dopiero w sobotę. Dzisiaj już bez loga tylko podpis, bo tamto logo mi się już znudziło a jutro wcześnie rano wyjeżdżam i nie będę miała czasu zrobić logo. Dobra To już koniec posta? Aha i jeszcze jedno. Od 22 godziny nie można pisać z nikim ani wchodzić na chat'a. :( Chciałam to dawno napisać ale nigdy nigdy mi się nie chciało. A oto dowód:

 -.-" Niestety.
Julka dziś bardzo ładnie i dobrze zmieniła bloga! ;)Ja też muszę zmienić swojego bloga bo to wszystko jest już beznadziejne. *-* Sami zobaczcie: >KLIK<. To jest mój blog. Mówiłam, że beznadziejny. (?) Nie ważne. Też pisze tego posta bo mi się nudzi i chcę go dokończyć. Nie ważne... Na dziś już chyba koniec posta. PaPa!

Wasza...

 
Zdecydowanie głupiutka
affej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz