poniedziałek, 21 lipca 2014

Look : 'Ahh .. Over the sea ...' + Przeprosiny i wytłumaczyny. :)

Aloha! Dzisiaj napiszę posta ooo... jeszcze nie wiem o czym. Będą chyba look' i i Dlaczego nie pisałam postów. No dobra. Zacznijmy od tego drugiego. Nie pisałam postów gdyż:

Po 1. : Najpierw nie miałam internetu.
Po 2. : Byłam na wakacjach na 3 dni.
Po 3. : Jak wróciłam z wakacji nie miałam weny twórczej.
Po 4. : Lubię MSP ale teraz jakoś nie aż tak bardzo. Oczywiście będę pisała notki ale nie aż tak często. Ale będę pisała. :)
Po 5. : Pewnie Was zadziwię ale... gram teraz w Transformice. Ta gra polega na tym, że jesteś myszką i musisz przejść przez tor przeszkód do serka. Później jak złapiesz serek musisz się zawrócić i zanieść serek do norki. Zbierasz tam serki przez co możesz kupować swojej myszce róóóóóóóóóżne akcesoria  typu: Okulary, włosy, kapelusze, sukienki. Możesz mieć także przyjaciół i być z kimś w związku małżeńskim. Może ta gra wydaje Wam się głupia ale mnie ta gra interesuje. Jak by co to mój nick na Transformice to: Affeja
no dobrze przejdźmy do look' u.
Oryginał :



Tak prezentuję się cały look. Stanik kąpielowy, coś na tyłek, japonki, i w drogę! ;)
Są tylko cztery rzeczy. Kosztuję to tylko 1775 StarCoins.

II wersja kolorystyczna :

 
Zieleń... Nawet ładnie się to komponuje. Lekko pstrokaty kolorek.

III wersja kolorystyczna :


Także lekko pstrokaty kolor. Mi się podoba taki fiolet. + do tego biel...

IV wersja kolorystyczna :

 
Ładny ten niebieski. Wszystkie kolorki były lekko neonowe. Jakby co to te ubrania są z nowego konkursu.

Kosz :

Paleta kolorów:
Różowa ramka : Oryginał.
Żółta ramka : II wersja kolorystyczna.
Pomarańczowa ramka : III wersja kolorystyczna.
Granatowa ramka : IV wersja kolorystyczna.


Dobra to koniec z look'iem.
Kupiłam Sobie nowego boonie!  :
Kupiłam Sobie tego pomarańczowego z kwiatkiem. Zbieram na tego z kółkiem do pływania. A jajko z którego wykluwa się boonie jest takie w panterkę! Zobaczcie! :
Te jajko jest takie śmieszne i fajne. Pokaże Wam, że naprawdę go kupiłam:
To jest taki mój kącik zwierzaczka! :) XD NWM czemu ale jestem taka podjarana. Dobra kończę. Za chwilę bateria mi padnie. Mam nowe logo! ;) Dobra to Papa!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz