niedziela, 29 czerwca 2014

Następne zmiany na MSP...+ Czemu nikt nie piszę postów?

♥Witam Wszystkich!♥ Ostatnio od 25 czerwca nikt nie piszę postów licząc do tego oczywiście mnie. :D Ostatnio działo się bardzo dużo na przykład: Dzisiaj moja ciocia zmarła. :'( Ale to nie wszystko! Najlepsze w tym wszystkim jest to, że... Wczoraj  moim mieście była SYLWIA GRZESZCZAK! Ja nie poszłam, bo moja mama chciała obejrzeć film moja siostra która ma 15 lat nie interesuję się Sylwią Grzeszczak a mojego tatę to nie obchodziło. (?) Dzisiaj się pytam mamy dlaczego nie poszliśmy? ( Ja osobiście nie jestem jej naj lepszą fanką nr 1. Ale po prostu ją lubię.) A mam mówi (Bo mój tata spał a ja próbowałam wyciągnąć mamę.) " No widzisz... Gdyby tata nie spał byśmy poszli... ." Ja sobie pomyślałam, że mogłam iść przynajmniej ja z mamą, no ale ja nie będę i nie lubię pyskować rodzicom. Dobra pomińmy ten temat.  Muszę napisać wreszcie tego posta o MSP.
 Ostatnio była "NASTĘPNA" aktualizacja MSP. -.-
 A oto ona:
 
Nie patrzcie się na to co pisałam z innymi tylko spójrzcie na to, że pojawiło się znów to kiedy pisałeś/łaś z daną MovieStars. I jeszcze jedno co ja dostrzegłam...:
 
Tak... I jeszcze to. Pogrubiło się i dodali na której stronie w ubraniach jesteś.
Przepraszam, że tak szybko zmieniam temat ale ja piszę tego posta o 00:02 w nocy! :D 
To chyba wszystko się zmieniło. No chyba, że coś przeoczyłam. Aha i jeszcze jedno. Gdybym miała jakieś błędy ortograficzne to serdecznie za nie przepraszam ale jak mówiłam jest teraz 00:05 w nocy. Ciekawa jest czemu nowa redaktora JulitQa o ile się nie mylę nie piszę postów...
No dobrze, na dziś koniec. Nie wiem o czym napisać posta, a jeszcze zaniedbałam swojego bloga: aweja-i-msp.blogspot.com [KLIK].
No to W takim razie...
 
BYEE! ;**
♥PaPa! ;**♥
♥P.S. Jak Julka mi pozwoli to w następnym poście wstawię swoje fotki oraz napiszę troszkę o Sobie. :*♥
 
 

1 komentarz:

  1. Oczywiście możesz napisać o sobie. :) I jakby co: Julitę wywaliłam. :)

    OdpowiedzUsuń