środa, 25 czerwca 2014

Powitanko po wycieczcę + Look-niespodzianka XD.

Heii! ♥
Wróciłam z Warszawy! Miałam taką przygodę z koleżankami: Szliśmy pod Grób Nieznanego Żołnierza. Przy jakimś tam hotelu byli paparazzi. Wyszły 3 dziewczyny: blondynka, brunetka i ruda. Ruda i brunetka pojechały autem. My podbiegłyśmy bliżej do czarnego BMW. Zaczęłyśmy do niego machać, otworzyli nam okno, a tam siedziała Anja Rubik! Dała mojej koleżance autograf, moja koleżanka powiedziała że nam go skseruję. Dobra, nie będę się przechwalała, pokażę Wam Look-niespodziankę! :
Piękne *-*. To chyba mój najdroższy Look, jaki kiedykolwiek zrobiłam. 2825 SC i 3 diaxy. ;o Sukienka jest dla Vipów, naszyjnik i korona też. Bransoletka za diaxy. Ogólnie wszystko pięknie się komponuję ♥. Włosy dla mnie są piękne. ♥ Nie dla Vipów włosy, kolczyki i buty także. Nie wiem, co jeszcze mogłabym opisać. Wszystko ładnie wygląda.
Dobra, muszę się z Wami żegnać, nie mam dzisiaj weny. ;_;
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz