niedziela, 22 czerwca 2014

Powitanko+Look "Time for the beach."

Witajcie! Jestem Zosia, na MovieStarPlanet aweja. W MovieStarPlanet gram od 2012r 1 stycznia. Chciałabym podziękować Julce za to, że przyjęła mnie jako redaktorkę.  Posty postaram się pisać co dziennie. W poniedziałek przedstawię Wam mój grafik na tydzień.  OK. Pokarzę Wam może ten look.


Tak to się prezentuje. Kosztuję to tylko 2000 S.C. Jest to wersja niebieska. Mam oczywiście więcej wersji. :D 

To jest wersja czerwona jak widzicie. :) Nie jest aż taka zła. ;) (W ukryciu powiem, że nawet lepsza od wersji niebieskiej!:) Hehe. ) I mam tylko jeszcze ostatnią wersję kolorystyczną. :)


Ta kolorystyka jest chyba dla kochających EMO.  Dodałam tu ten tusz do rzęs i kosztuje to teraz 2500 S.C. a, że połowa z Was ma już ten tusz do rzęs to będziecie tylko płacić 2000 S.C.

Tutaj zmieniłam kolor " stanika kąpielowego " oraz dodałam makijaż który wygląda jakby MovieStar przed chwilką płakała. A oto kosz:


To jest kosz z wersją dla VIP. Aha i UWAGA! Ten makijaż który wygląda jakby MS przed chwilką płakała to jest dla VIP!
 A to jest kosz  z wersją dla nie VIP. :)


Tak  wszystko ogółem wygląda. :) Dobrze czyli jeszcze raz. Jestem Zosia, mam 10 lat i lubię grać w MSP. Czyli chyba to co teraz powiedziałam jest najważniejsze o mnie. Dobrze ja już kończę. PaPa! A oto moje logo. :

P.S. Mam nadzieję, że moje posty Was zainteresują i, że logo nie jest brzydkie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz