poniedziałek, 30 czerwca 2014

Kolejny post dzisiaj czyli - Typowo letni Look "Finally There Are The Holiday!" + Grafik na wakacje.

No heloł! ♥
SĄ WAKACJE!!! WAKACJE, ZNOWU SĄ WAKACJE! ♥ Mój dziadek zawsze to mówi, pozdrawiam go, jeśli wogle ( błąd specjalny) czyta. xDD

Dzisiaj (znowu) zrobiłam  dla Was baaardzo letni Look w sklepie. Tak się prezentuje:
Śliczne ♥. Tutaj połączyłam kolory truskawkowo-jabłkowe. Śliczne wyszło. Jeśli jest okropnie gorąco to najlepiej założyć bluzkę na ramiączka (ja wybrałam jakby "stanik",bo mogłoby być gorąco okropnie), trochę wytarte szorty, koturny, śliczną czapkę i misternie ułożone kucyki. Wszystko ładnie się ze sobą komponuje.

Koszyk:

Tak, jest to wersja dla VIPów. Jeszcze potem dodam wersję dla Nie - VIP.
Paletetę dodam na końcu.
Teraz inne wersje kolorystyczne

I wersja:

Świetnie wygląda! ♥ Wygląda to trochę... chemicznie. xD Kojarzy mi się z chemią.

ll wersja


  Ta jest według mnie spokojna. Bez piżdżących kolorów.

Paleta:
Czarna ramka - Original. xDD
Fioletowa ramka - l wersja.
Zielono-żółta ramka - ll wersja.

Dobrze, teraz ten Look dla użytkowników bez VIPa:
 Dobra, ja już spadam.
Pozdrawiam,
 

Aha! I jeszcze grafik!
Poniedziałek - Notka
Wtorek - Bez notki
Środa - Notka
Czwartek - Notka
Sobota - Bez Notki
Niedziela - Notka

No to jeszcze raz pozdrawiam. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz