niedziela, 22 czerwca 2014

Looki w sklepie - Look "You Look Beautiful!"

Haii! ♥

Znalazłam kolejną redaktorkę! Gratuluję, kochana! ;*
Konkurs ciągle trwa! Macie jeszcze 2 dni aby wysłać mi posty próbne!
Dobra, miałam napisać. Więc dzisiaj zrobiłam kolejny Look w sklepie. Tak wygląda:

Pięknie wygląda ♥. Tak, we włosach się zakochałam. Od początku, kiedy te włosy się pojawiły pomyślałam "Do niczego się pewnie nie nadadzą. ;_;'', ale się pomyliłam. Bluzka i spódniczka do siebie pasują. Taka lekka, zwiewna bluzeczka i spódniczka z paskiem z ćwiekami ładnie się komponują. Z butami natomiast miałam problem. Po zmienieniu koloru idealnie tu pasowały. ♥ A kolczyki dopełniają Look. Cena jest średnia,2300 SC to trochę drogo. :/ Jeszcze podam inne wersje kolorystyczne. Nie będę opisywała, bo się trochę rozchorowałam. :
*o* Poszalałam.
Tak, dodałam tylko jedną, nic mi się  nie chcę. : )Ten Look jest dla każdego, bez Vipa.
Zaraz idę grać w Simsy. :3

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz