poniedziałek, 30 czerwca 2014

Moje wytłumaczenie + Kolejny, nędzny Look.

Haii!♥
Wywaliłam Julitę, w ogóle nie pisała. No sory, taki mamy klimat. XD  Jaq widać, piszę Jula, ta która nie ma pomysłów i weny by coś napisać. XD Organizuję (kolejny -,-) konkurs na Redaktora! Konkurs będzie trwał do 5 lipca. Musi być tak:

Osoba musi mieć dużo czasu na pisanie notek, bez ogromnych wyjazdów itp..
● Często pisać notki! Ludzie, nie będę tego tolerowała, że ktoś napisze jedną notkę na miesiąc! Wywaliłam Julitę, w ogóle nie pisała. Najlepiej, żebyście zrobili grafik (oczywiście, jak będziecie tu pisać), by inni się niecierpliwili. Trzymajcie się GRAFIKU!
ORTOGRAFIA!!! Nie przyjmuję osób  które będą pisały tak: włosuf, oczuf, spodenkuf (XD, spodenkuf. XD Leże i nie wstaję XD), guwienkuf i wgl.
● Znaki, czyli ! , . ?. O to mi chodzi.

Z aweją jeszcze nie wiem. Zrobiła grafik, i się go nie trzyma. Jeszcze zobaczymy, jak się to potoczy. Więc! Jak chcecie pisać na tym blogu przyślijcie mi screeny a adres martinastoessel@gmail.com. Jak już  mówiłam, nie jestem V-Lovers, Violettas i wgl. Nie lubię "Violetty", koleżanka dała mi ten Gmail, bo mi się nie chciało zakładać. Przysyłajcie screeny do 5 lipca. Dobra, rozpisałam się. Pokażę Wam mój Look, którego zrobiłam. Tak wygląda:
Typowo letnie. Przepraszam za jakość, blogger ze mną nie chce współpracować. ;_;. Przesyła złe jakości obrazów. No nie ważne. Wracając do Looku: szybko go zrobiłam. Chciałam utrzymać klimat letni i "tenczoffy" (specjalny błąd). Teraz jeszcze pokażę Wam inny Look.Będzie miał klimat "rapu". Tak się prezentuje:

Typowo raperskie. :) Chodziło mi o to,  by było dużo złota. Jeszcze pokażę Wam mój ekran gry na Msp i mój przerobiony wczoraj pulpit na kompie. :)

PS: Tak naprawdę nie mieszkam w Bytomiu tylko w Nowym Chechle obok Tarn. Gór.
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz