sobota, 21 czerwca 2014

Nowa seria: Looki w sklepie, czyli tak i siak o Msp

Haii ♥

Pierwsza z wiadomości: Znalazłam redaktorkę! ♥ Możecie ją na chacie spotkać, ma nick Sєкѕσмaηкa_KяєנzιDєηѕJυℓιтQa. Mam szczęście, wreszcie kogoś znalazłam. :3 Konkurs jeszcze trwa! Możecie mi przysyłać screeny do 24 czerwca! Tak czy siak, miałam pisać chyba o czymś innym, no nie?! XD

Jak widać po tytule, będę pisała o MovieStarPlanet www.moviestarplanet.pl, a tak właściwie to dzisiajsza notka będzie o "Mojej" modzie na Msp. Więc zrobiłam taki oto Look:
Szczerze? Spodobał mi się jego wygląd. Ten cudowny płaszcz i wielgachny, a zarazem piękny szal okropnie mi się spodobały! ♥ Zgaduję, że te "Rajstopy" to unikaty, znalazłam je prawie na samym końcu zakładki "Rajstopy" z Sklepie. I tutaj moje ulubione buty! ♥ To jakby "Podróbka" butów dla Vip. Buty są z konkursu Glamazons. Włosy tu idealnie pasują. ♥ Śliczne są. Pochodzą chyba z konkursu Omg Prom, czy coś takiego. Nie chce mi się sprawdzać. :/ Jestem leń. Jula Leń, kto by pomyślał. XDD Kolczyki nie wiem z jakiego są konkursu, ale tutaj idealnie pasują. ♥ Ten powstały Look w sklepie nazwałam "Girl With Airports" co w tłumaczeniu oznacza "Dziewczyna Z Lotniska". Całość "Looku" jest dość droga, bo 2850 SC to nie tak mało!
Koszyk:
Nie musicie posiadać Vipa żeby mieć tą stylizację.

Dla bogaczy. XDD

Podam jeszcze inne wersje kolorystyczne:
Ta jest taka... Romantyczna! XDD Dosyć fajna, trochę lepsza od oryginału.


A tutaj neonowo. Nie zbyt grzecznie. XDD
Palety nie będę wstawiała, bo mi się nie chce. :)

Kończę ten post. ;*
Pozdrawiam,
Która zrobiła se nowe Logo. XD Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz